Uslovi kupovine

Kotex je dužan da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora izvrši isporuku robe, osim ako nije drugačije ugovoreno.

PRAVO NA ODUSTANAK OD UGOVORA

Potrošač ima pravo do odustane od ugovora o kupovini robe kojim je kupio robu putem sajta www.kotex.rs bez navođenja razloga zbog kojih odustaje od ugovora i to u roku od 7 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača, odnosno u državinu trećeg lica koje je potrošač odredio.
Ukoliko želite da odustanete od ugovora o kupovini robe koji je zaključen putem sajta kotex.rs, to možete učiniti na sledeće načine:
slanjem obrasca o jednostranom raskidu ugovora elektronski na e-mail adresu info@kotex.rs ili poštom na adresu Kotexa, Bul. Kralja Aleksandra 488a, 11000 Beograd
U slučaju da odustanete od ugovora Vi snosite troškove vraćanja robe i dužni ste da u roku od 7 dana od dana odustajanja od ugovora pošaljete Kotexu kupljenu robu sa računom i popunjenim obrascem o jednostranom raskidu ugovora . Ukoliko Kotex utvrdi da roba koja je vraćena od strane kupca oštećena i korišćena ,Kotex nema obavezu da vrati novac za kupljenu robu. Ukoliko vraćena roba odgovara proizvodnom kvalitetu Kotex je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio za robu, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio robu,na način dogovoren sa Kotexom.
Kupovinom proizvoda dajete izričitu saglasnost da se povraćaj uplate izvrši na Vaš tekući račun.

NAČIN IZJAVLJIVANJA REKLAMACIJA, MESTO PRIJEMA REKLAMACIJA I NAČIN POSTUPANJA PO PRIMLJENIM REKLAMACIJAMA

Saglasno Zakonu obaveštavamo Vas da reklamacije na robu kupljenu putem sajta kotex.rs možete izjaviti elektronski na e-mail adresu info@kotex.rs, ili poštom na adresu Kotexa. Takođe, dužni ste da dostavite robu na koju se reklamacija odnosi, kao i račun na uvid.
Prilikom dostavljanja robe niste dužni da dostavite ambalažu.

Po prijemu reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu i elektronskim putem ćemo Vas obavestiti da potvrđujemo da smo primili Vašu reklamaciju, odnosno saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o Vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 30 dana od dana prijema reklamacije. Dužni smo da postupimo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko smo dobili Vašu prethodnu saglasnost.

NAČIN PLAĆANJA

Vaše proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta www.kotex.rs možete platiti pouzećem. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa fiskalnog računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje pouzećem se može izvršiti samo u gotovom novcu na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu narudžbinu.

DOSTAVA I CENA USLUGE PREVOZA

Vršimo isporuku od vrata do vrata za sve porudžbine na teritoriji Republike Srbije u saradnji sa kurirskom službom. Troškovi dostave su fiksni i iznose 210,00 dinara. Ukoliko porudžbina prelazi iznos od 2.000,00 dinara usluga isporuke se ne naplaćuje. To takođe možete videti u poslednjem koraku, detaljnom prikazu Vaše narudžbenice, u kom su obračunati ovi troškovi. Naručivanjem dajete svoju izričitu saglasnost za plaćanje troškova dostave.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Vaša pošiljka će Vam biti dostavljena putem kurira na adresu koju ste naveli za isporuku, i to u periodu između 8-17h, subotom 8-16h. Iz tog razloga Vas molimo da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket kako bi se uverili da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, potrebno je da odbijte prijem pošiljke i da nas odmah obavestite o tome.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja možete slobodno preuzeti pošiljku i potpisati kuriru dostavnicu i platiti robu ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem.

Dužnost kurira je da pokuša da svaku pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Vas kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke, ukoliko Vas ne zatekne na adresi koju ste naveli za isporuku. Ukoliko ni tada ne bude mogla da se izvrši isporuka, pošiljka se vraća nama. Po prijemu pošiljke, naša je obaveza da Vas kontkatiramo kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili o ponovnom slanju.